Askerlik şubesi ikametgaha göre mi?
Askerlik hizmeti yeri: Askerlik hizmeti yeri genellikle askerlerin konuşlandığı il veya ilçeye göre belirlenir. İkamet adresi, başvuru sahibi tarafından askerlik hizmeti başvurusunda belirtilir ve bir hizmet pozisyonu atanırken öncelik verilir.
Bağlı olduğu askerlik şubesi nasıl öğrenilir?
Milli Savunma Bakanlığı Askerlik Durum Belgesi Sorgulama servisine www..tr internet sitesinde “Kurumlar” başlığı altından ulaşabilirsiniz. Bilgilerinizde herhangi bir hata veya eksiklik varsa detaylı bilgi için Milli Savunma Bakanlığı ile iletişime geçebilirsiniz.
Askerlik şubesi nereye şikayet edilir?
Bu kapsamda ihbar hattına gönderilen, reklam içeren ve içeriği yukarıda belirtilen kapsamı aşan belgeler işleme alınmayacaktır. 5. İhbar ve şikayet hattına yapılacak her türlü ihbar ve şikayetin yazılı olarak 0 312 425 11 50 faks numarasına iletilmesi gerekmektedir.
Askerlik hangi bakanlık?
Milli Savunma BakanlığıAskerlik Hizmetim Bu hizmeti kullanabilmeniz için aşağıdaki kimlik doğrulama yöntemlerinden size uygun olanı kullanarak sisteme giriş yapmanız gerekmektedir.
Askerlik yeri neye göre çıkıyor?
Askerlik yeri tahsisi her yıl belirli kriterlere göre yapılır. Bu kriterler genellikle askerlik hizmetinin gerekleri, iletişim ve ulaşım koşulları ve askerlik hizmetini yapacak kişinin ikamet durumu gibi faktörlere dayanmaktadır.
Askerlik şubesi hangi bakanlığa bağlıdır?
Milli Savunma Bakanlığı Bu sitede yer alan hizmetler Milli Savunma Bakanlığı tarafından e-Devlet Kapısı altyapısı aracılığıyla sağlanmaktadır.
Askerlik yeri nasıl belli olur?
Askerlik yerimi nereden öğrenebilirim? Askerlik bilgilerinize Milli Savunma Bakanlığı’nın www.tr web sitesinde “Kurumlar” başlığı altında bulunan Özel Sınıflandırma, Yedek Çavuş, Yedek Subay ve Ücretli Sınıflandırma Sonuç Sorgulama servislerinden ulaşabilirsiniz.
2024’er sınıflandırma ne zaman?
Seçim ve sınıflandırma sonuçları 31 Ekim 2024 tarihinde mükelleflere e-devlet üzerinden duyurulacaktır. Sınıflandırılan yükümlülerin yeniden sınıflandırılması planlanmamaktadır.
Askerlik şubesine randevu nasıl alınır?
E-devlete giriş yaptıktan sonra arama kutusuna “Asal Rendezvous” yazıp çıkan linke tıklayın. Şehir, şube, işlem türü ve tarih bilgilerini girdikten sonra bir sonraki adıma geçin. Bir sonraki adımda saati seçip kaydet butonuna basın. Randevu alırken telefon numaranız ve e-posta adresiniz hakkında bilgi alacaksınız.
Askerlik şubesine randevusuz gidilir mi?
Askerlik şubesine gitmeden önce mutlaka randevu alınması gerekmektedir. Randevusuz başvurular dikkate alınmayacaktır. E-devlet sistemi: Alo 147: 147’yi arayarak randevu alabilirsiniz.
Askerlik yerini kim belirler?
Sınıflandırma işlemleri, erbaş ve erlerin verdiği bilgiler ve Askerlik Genel Müdürlüğünce belirlenen seçme kriterleri esas alınarak, günün değişen koşulları ve Türk Silahlı Kuvvetlerinin ihtiyaçları dikkate alınarak bilgisayar teknolojisi kullanılarak yapılmaktadır.
Askerlik fotoğrafı nasıl olmalı?
2- Fotoğraf 50mm x 60mm ebatında, beyaz zemin üzerinde ve desensiz olmalıdır. 3- Fotoğrafın arka planında gölge olmamalı ve son 6 (altı) ay içerisinde çekilmiş olması gerekmektedir.
Askerlik şubesi neye göre belirlenir?
Askeri bölge atamak için öncelikle askere ihtiyaç duyulan bölgeler belirlenir. Her askeri birlik için belirli sayıda askere ihtiyaç duyulur. Gelen talepler ilgili TSK havuzunda toplanır. Toplanan verilere göre askerler sistematik olarak kışlalara dağıtılır.
Tsk hangi bakanlığa bağlıdır?
Milli Savunma Bakanı’na bağlıdır. 16 Ağustos 2023 tarihinden itibaren Genelkurmay Başkanı Orgeneral Metin Gürak’tır. Yürürlüğe girmiştir.
Askerlik ücreti ne kadar?
Milli Savunma Bakanlığı (MSB), 2025 yılı bedelli askerlik ücretinin 243.013,14 TL olduğunu duyurdu. Temmuz-Aralık 2024 döneminde ödenen bedelli askerlik ücreti yüzde 11,54 artarak 217.871,04 TL’ye çıktı.
En yakın askerlik şubesine müracaat edin ne demek?
Askerlik Hizmeti Yönetmeliği’nin 17, 18 ve 26’ncı maddeleri gereğince, yoklamanızı tamamladıktan sonra (vicdani retçi olmamanız kaydıyla) e-Devlet üzerinden veya en yakın askerlik şubesine başvuruda bulunarak çağrınızı ve hizmet tercihinizi yapabilirsiniz.
Askerlik yerleri nasıl belli oluyor?
Askerlik yerimi nereden öğrenebilirim? Askerlik bilgilerinize Milli Savunma Bakanlığı’nın www.tr web sitesinde “Kurumlar” başlığı altında bulunan Özel Sınıflandırma, Yedek Çavuş, Yedek Subay ve Ücretli Sınıflandırma Sonuç Sorgulama servislerinden ulaşabilirsiniz.
Askerlik şubesine randevusuz gidilir mi?
İşe alım ofisine gitmeden önce randevu almak zorunludur. Randevusuz başvurular kabul edilmeyecektir. E-devlet sistemi: Alo 147:147’yi arayarak randevu alabilirsiniz.
Her ilde askerlik şubesi var mı?
İşe Alma Genel Müdürlüğü’ne bağlı 20 ilde bölge işe alma müdürlükleri ve bunlara bağlı 366 şube işe alma müdürlüğü bulunmaktadır. Günümüzde silahlı kuvvetler, ulaşım, coğrafi ve ekonomik faktörler dikkate alınarak beş sınıfa ayrılmıştır.